Rezolutie pentru 2012


Rezolutie pentru 2012
Daca va recunoasteti oarecum in imagine, ar fi cazul sa actionati macar in ceasul al 2012-lea :)

Foarte multi dintre noi si-au dorit sa arate bine de sarbatori, unii au si reusit, dar altii au intrat in noul an insa nu mai reusesc sa intre in haine.
Pentru cei cu kilograme in plus nu recomand solutiile miracol aparute de niciunde pe internet si care promit marea cu sare. 

Repede apar, repede dispar, pana nu-si fac aparitia efectele adverse ... si atunci se reia reclama agresiva sub alta imagine-firma, pentru alti creduli.

Despre astfel de "miracole" puteti citi aici.

Eu va propun o solutie existenta pe piata de multi ani, in urma unor cercetari indelungate realizate de nutritionisti. In plus este solutia unei firme cu 33 de ani vechime in lume si aproape 14 ani in Romania.
Filmuletul urmator este realizat inainte de 2006, iar pe net am gasit testimoniale despre folosirea Clean 9 din 2004.



Eu am facut prima detoxifiere in 2008 si de atunci ma tin de acest obicei in fiecare an.
Nu am probleme cu greutatea si iau doar Clean 9, adica prima parte a programului complet Forever Nutri-Lean (sau LifeStyle 30 cum este in video). Dar detoxifierea ma ajuta sa scap inclusiv de cateva kilograme, alte "efecte secundare" fiind ca mi-am rezolvat problemele cu balonarea si cu fierea, mi-am reglat metabolismul si ma simt foarte bine.

Am scris mai demult, detaliat, ce reprezinta cele 9 zile ale programului Clean 9 si care este importanta detoxifierii, iar aici puteti gasi detalii legate de pret si administrare.

Atentie: Pretul din link este pretul pentru persoanelor care nu sunt inscrise in sistemul Forever.
Prin inscriere puteti avea o reducere initiala de 15%, putand ajunge pana la 30%. Daca vi se pare interesant, va raspund cu placere la intrebari pe e-mail la danielbotea2008@gmail.com sau in comentarii la acest articol.

Etichete: , , ,