Analize blogosferice la zi


Analize blogosferice la zi
Este vorba despre ziua de luni, cand pe GBdR se analizeaza bloguri :)

Daca pana acum am analizat cateva bloguri care mi-au atras atentia prin comentariile autorilor sau prin articolele postate pe grup, azi voi analiza blogurile care mi-au atras atentia prin inscrierea pe lista de review.

Ok, si eu m-am inscris pe lista, deci imi astept la randul meu analizele. Pana atunci ... sa-mi dau cu parerea.

Mi-a placut blogul unui personaj. Nu neaparat pentru ca scrie despre Olteni cu O mare :) sau pentru ca zice cu o mare tristete si mult adevar despre Universitatea Craiova.
Nici pentru ca este craiovean ca si mine (acum am aflat, sper sa ne vedem la urmatoarea intalnire a blogosferei craiovene), ci pentru ca pune suflet si respect in ceea ce scrie.

As avea si doua recomandari pentru "personajul alb-albastru". De forma, ca la continut se descurca bine :)
In rest spor si inspiratie!

Sa mergem mai departe. Nu prea sunt eu ceea ce se numeste cinefil, dar imi place ce/cum scrie Laura. OK, inteleg ca filmul este viata ei dar mi-ar placea ca sa prinda viata mai des pe blog :)
Adica articole mai dese. Si daca mai are si alte pasiuni sau ceva de spus in alte domenii, poate ca o rubrica separata ar fi solutia.
Zic si eu :) Si mai zic si spor!

N-as fi crezut ca poti sa scrii cu pasiune despre conta :), dar citind blogul am descoperit ca pasiunea autorului se rasfrange pozitiv asupra cititorilor, prin informatiile utile pe care le dezvaluie.
De la studenti si pana la salariati, cred ca oricine poate gasi o informatie utila pe blogul lui Stefan.

I-as recomanda sa scrie mai des si de ce nu, sa abordeze contabilitatea/economia si la modul hazliu: bancuri, statistici, infografice sau declaratii traznite/comentate etc.
Cred ca si pe Stefan l-ar avantaja un Justify la formatarea articolelor. Spor!

Sa continuam ... Foarte interesante fotografiile (experimentele), dar ma enerveaza ca nu pot sa zic nimic despre formatarea textului si despre punctuatie :) Acum pe bune, cred ca daca unele fotografii ar fi comentate ar fi mai interesant. Ca sa nu mai zic de faptul ca ar atrage si alte comentarii. Spor si lui Victor!

La Butnaraski mi-a placut mai ales stilul in care sunt abordate povestirile despre Eftimie Tocanel. Cine o fi el ... nu stim :), dar stilul este delicios. I-as recomanda o sectiune Despre... si mai multe articole.

Inca n-am terminat ... ca nu sunt eu singurul care analizeaza lunea bloguri:
Daca mai sunt analize blogosferice (si lunatice) va rog sa-mi spuneti printr-un comentariu, ca sa le trec aici.

Etichete: