Blogos-influenta, scriind cu pasiune?


Blogos-influenta, scriind cu pasiune?
Una dintre temele dezbaterii GBdR de azi este urmatoarea:
Cum sa devenim influenti in blogosfera prin pasiunea fata de scris?

E simplu. Daca pasiune nu e, nimic nu e. Nici pofta sa scrii, nici inspiratie, influenta blogosferica nici atat :)

Daca nu te pasioneaza ceva cu adevarat, nici gandul nu-ti sta permanent la acel ceva. Si oricat de pasionat te-ai declara, se simte.

Referitor la scris, atunci cand m-am decis sa scriu zilnic macar un articol nu m-am gandit la influenta blogosferica, ci la placerea mea de a scrie, pe care am luat-o in serios. Adica a devansat alte pasiuni din lista :)

Eu cred ca sunt doua aspecte.
Cantitativ, daca scrii in fiecare zi, ai sanse mai mari sa fii citit. Nu stiu cat de mult influentezi blogosfera, dar cei din (blogo)sfera ta de influenta, cei care te citesc de obicei, cred eu ca sunt atinsi oarecum de ceea ce ai scris. Este  mai mult "afluenta", decat influenta :)

Cat de atinsi sunt cititorii si in ce fel tine de celalalt aspect, calitativ. Daca "scrierile" corespund nivelului de asteptare sau chiar il depasesc, cred ca influenta ta va creste.

Aspectele cantitative si calitative se refera strict la scris. La pasiune e mai simplu: este sau nu este :)

Asa cred eu ca sta treaba: daca scrii cu pasiune si perseverezi, ai toate sansele ca influenta ta in blogosfera sa creasca.

Dar cum masori cresterea influentei?
Cred ca toate la un loc si inca vreo 200 de criterii pe care in principiu le foloseste algoritmul lu' varu' Goagal. Dar asta este o alta discutie pe care sper s-o abordam intr-o dezbatere viitoare.


Update:
Pareri interesante despre subiectul dezbatut gasiti si la:
Spor!



Etichete: