Blogosloveli de efect 13Feb2012

Blogosloveli de efect 13Feb2012
In programul GBdR de luni este o propunere foarte interesanta: sa facem o recenzie a blogurilor care ne-au atras atentia.

Din punctul meu de vedere va fi un fel de Blog and Roll rostogolit in afara blog-roll-ului propriu. Voi comenta in special continutul si mai putin formatul, dar sar din selectie (si din start) blogurile "gresite" gramatical. Nu stiu daca ma voi limita la blogurile din GBdR, dar deocamdata pe aici m-au purtat pasii blogosferici.

Sa explic putin si titlul :)
Blogos = stiinta blogging-ului care m-a determinat sa citesc (cu drag) anumite articole/bloguri pe care acum le lovesc cu o parere blogosferica. De efect, pentru ca mi-au atras atentia mai multe articole de pe acest blog.

Am ajuns aici incercand sa raspund la o intrebare bine "aranjata", langa o imagine sugestiva, am trecut de la abordarea hazlie la un subiect foarte serios, pentru ca in final sa descopar ca exista pe blogul Cristinei rubrici in genul celor abordate de mine, sau chiar locuri comune care m-au inspirat de curand.

Si daca tot am trecut pe aici am lasat si cateva comentarii. Cred ca m-a atras tema simpla si aerisita a blogului. Si mai ales felul in care Cristina reuseste sa comprime articolele in cateva cuvinte, pe o gama larga de subiecte abordate. Eu scriu mult de obicei (vezi si acum :), dar imi place si acest stil. Abordarea subiectelor arata o dezvoltare personala promitatoare, asa ca voi ma trece pe aici. Ca sa nu uit sa trec, i-am pus link-ul in blog-roll :)

Imi place si meniul pentru raspandirea articolelor pe FB, Twitter, G+ etc. (sa-mi fac cont pe Twitter si cer codul pentru meniu :) si faptul ca scrie aproape zilnic.

O mica recomandare, daca este posibil. Codul CAPTCHA pentru validarea comentariilor nu mai este necesar fiind vorba despre comentarii moderate. Spun asta din experienta proprie, l-am avut la fel pana cand cineva mi-a recomandat sa renunt la el deoarece incurca interactiunea cu cititorii. Am renuntat si s-a marit numarul de comentarii. Spor Cristina!

Saptamana trecuta am mai remarcat un subiect de actualitate, referitor la apropiata "aliniere" timeline din Facebook. Mi-a placut ideea dar n-am avut timp sa zabovesc mai mult pe la bloggeritza CrisMary(tza) :( 
Nici macar sa comentez n-am apucat, dar am remarcat si opiniile ei pe GBdR. Promit sa mai ajung pe aici! Spor!

Atat deocamdata. Alte bloguri (amintite deja in link-urile cu subiecte marca GBdR) sunt sub observatie pentru saptamana viitoare.

Etichete: