Craiova Blog Meet se apropie ...

Craiova Blog Meet se apropie ...
Warning: Dates in calendar are closer than they appear!

De-asta v-am si spus din timp ca se apropie primul blog-meet craiovean din 2012. Dar nu este singura legatura cu calendarul :)

Pentru ca Blogatu a decis sa stimuleze participantii la blog-meet cu promovarea articolelor pe Blogatu.ro si Ora de Dolj si chiar cu un calendar #SuperFete, m-am gandit sa-i urmez si eu exemplu si sa va mai dau 2 motive suplimentare de participare:
Daca nu ma credeti va arat o mostra din calendarul de perete, pe care il pastrez insa pentru mine, sa ma vegheze la birou :)
calendarul de perete
Pentru blog-meet am pregatit acelasi calendar in format de birou, pe care-l voi pune la bataie doar daca numarul participantilor este format din 2 cifre. De ce? Din 2 motive:
Vezi si filmuletul:


Ramane cum am stabilit: 9 februarie ora 20 Da Vinci

Etichete: ,