Miercurea fara carne 1Feb2012


Miercurea fara carne 1Feb2012
Pentru ca am facut o detoxifiere masiva (Clean 9), am renuntat pentru 9 zile la miercurea fara carne (detoxifierea micro).
Vinerea trecuta am terminat Clean 9, azi e miercuri si este din nou ... miercurea fara carne.

Sambata l-am ascultat pe dl.prof.dr. Gh. Mencinicopschi spunand ca avem o alimentatie monotona, asa ca am hotarat sa mai diversific si eu meniul zilei de miercuri. Iata cum va fi azi:

De dimineata paste cu bulion si un ceai de Aloe Vera, tocmai bun pentru frigul de afara.
paste cu bulion
ceai de Aloe Vera
La pranz pregatesc cartofi fierti, ori cu unt si verdeata ori transformati in salata orientala.
Seara savurez o ciorba de cartofi si icre de crap cu paine prajita, de care-as manca pana crap :)
ciorba de cartofi
icre de crap
Intre mese merge o bucata de ciocolata (85% cacao) si fructe (mar, portocala), iar mai pe seara o bere cu alune, ca nici astea n-au carne :)

Spor si pofta buna!

Etichete: , , ,