Miercurea fara carne 22Feb2012


Miercurea fara carne 22Feb2012
Bine ati venit la o noua zi de miercuri fara carne

Azi v-am pregatit si o mica ghicitoare culinara, dar si un meniu diversificat.

Pentru de dimineata am pregatit cartofi copti, cu boia, piper si ierburi de Provence, masline si o felie sau doua din compozitia din imagine.
Ce credeti ca este pe felia de paine integrala? Ghici?
Vine si raspunsul un pic mai tarziu. Update: Iata-l:
zacusca de fasole
La pranz crema-supa de linte. Deocamdata doar imagini de la "fierbere" cu ceapa, linte, morcov, cartof.
crema-supa de linte - making of
Asa arata la sfarsit, dar voi mai adauga o imagine finala cu crutoane si tot ce-i mai trebuie ca sa fie apetisanta.
crema-supa de linte la final
Putintica rabdare :) Update:  Ei, ce spuneti?
crema-supa de linte cu crutoane
Seara pizza vegetariana (ca sa mearga si o bere). Vineeee si poza mai pe seara :)
Update: Nu mai vine ca am mancat pizza si pe urma mi-am adus aminte ca n-am facut poza :( Ma revansez cu o poza de bere (neflitrata) + fistic.
bere (neflitrata) + fistic.
Bineinteles intre mese (orele 10-11) merge o bucatica de ciocolata neagra si o portocala/mar, ca sa adaugam meniului si ceva crud.

Cum vi se pare? Pofta buna fara carne!

Etichete: , , ,