Ziua Blogurilor GBdR


Ziua Blogurilor GBdR
Azi e luni si nu numai. Este Ziua Blogurilor pe Grupul Bloggerilor din Romania, zi in care scriem mici recenzii despre blogurile care ne-au atras atentia. Vineri am recomandat articole, azi analizam bloguri :)

My oh my... exact asa cum scrie in header: my life, my thinking...
Cris-Mary nu se sfieste sa spuna lucrurilor pe nume indiferent daca este vorba despre blogosfera, religie sau lucruri mai tangibile.
Nu numai articolele sunt interesante ci si comentariile generate de acestea. O dovada ca in jurul blogului exista o comunitate interesanta.
Blogul imi atrasese atentia inca de saptamana trecuta, dar atunci n-am avut timp sa citesc decat o postare. Mult succes in continuare!

Al doilea blogger care mi-a atras atentia este Emil, studentul minunecare nu sta mult pe ganduri si repede le spune :) Nu stiu cum este in viata de toate zilele dar pe blog are multe de spus, in multe cuvinte. Nu este o critica, si eu scriu articole destul de lungi ;) Imi place ca desface firul in patru si le detaliaza in stil ingineresc, cu liniuta. L-am si recomandat vineri cu articolul jurnalisti/bloggeri, dar sunt multe articole care merita citite (hehehe, uitandu-ma la articolele lui recente am gasit acum unul in care face o scurta recenzie a blogului meu; pe-asta sa-l cititi neaparat :)
Imi mai place faptul ca este foarte implicat in discutii si in programul GBdR. O singura recomandare i-as face, pe care i-am si spus-o dealtfel. Sa utilizeze mai putin majusculele, care in online sunt considerate ca ... tipete, strigate ;) Spor la treaba si-l astept la vara sa dea o strigare cand ajunge in Republica Oltenia :)))

Al treilea blog care mi-a atras atentia este simplu si usor. Chiar asa este si blogul, simplu si usor de urmarit. Chiar daca nu sunt chiar ceea ce se numeste un cinefil, pe langa lumea minunata a filmelor gasiti subiecte din blogosfera si nu numai, scrise intr-o maniera agreabila de Madalina. Mi se pare ca Madalina scrie cu o usurinta uimitoare. Spor in continuare!

Ca sa vedeti care este frumusetea unei dezbateri, am ajuns pe aceste 3 bloguri dupa ce autorii si-au spus parerile pe GBdR asupra diverselor subiecte aflate in discutie. Partea si mai frumoasa este ca de azi inainte apar si la mine in Blog-roll, ca sa fiu sigur ca-i citesc in continuare, cel putin saptamanal, atunci cand scriu rubrica Blog and Roll.

Etichete: