Alergare in Craiova, dar cat?

Alergare in Craiova, dar cat?
Asa cum v-am spus ma pregatesc pentru crosul de pe 20 mai si cum am auzit ca lungimea traseului este de 3,5 - 4 km, am zis sa ma antrenez din timp ... ca sa nu scot limba prin Bucuresti si sa zica oamenii aia ca oltenii se uita urat la ei (cu ochii iesiti din cap si cu limba scoasa :)

Asa ca dupa ce m-am informat despre cros (si v-am informat si pe voi), am inceput sa iau masuri. Prima masura a fost ca duminica am alergat aproximativ 1 km in jurul Lacului din Parcul Romanescu. Am zis aproximativ pentru ca nu stiu exact cat masoara traseul. I-am facut conturul cu rosu in Google Maps.
asta e traseul
Cred ca n-am mai alergat (fara minge) din scoala generala cand aveam probele de rezistenta la sport, dar ma gandeam ca voi gasi pe net ceva informatii de la cei care alearga. 

Surpriza, in afara de imaginea de la inceput, de la Trofeul Olteniei 2009 (orientare turistica banuiesc) pe net am gasit doar ca intinderea de apa a lacului este de 4 ha. Am trasat cu verde si pe imaginea de la Trofeul Olteniei care este traseul care ma intereseaza, poate avand mai multe surse am si rezultate mai bune :)

Pana acum m-a ajutat un prieten si a aproximat traseul cu Google Earth la 1,54 km, dar nu sunt sigur ca este chiar traseul exact.
aproximare de traseu
Ma gandeam totusi ca poate exista vreun ceas-cronometru-aparat ceva, ca sa stiu distanta exacta. O fi folosit cineva prin Craiova vreo masuratoare de-asta.  Nu de alta, dar sa nu ma fac de ras la oamenii aia la cros, eu stiind ca alerg nu's cati kilometri iar in realitate sa fie o diferenta mai mica sau mai mare.

Ce spuneti? Ce stiti?


Update:
Stiu exact cat masoara traseul subliniat cu rosu: 2,2 km. Adica din 2 ture fac traseul de la crosul "Fii sanatos cu Aloe Vera". Deocamdata 2,2 km ii fac in 13-15 minute si in curand incep sa fac mai mult decat o tura.

Etichete: , , , ,