Leapsa ... ca la carte

Leapsa ... ca la carte
Cum vi se pare aceasta afirmatie:
Orice blogger care este preocupat de educatia cititorilor lui, ar trebui sa aiba o pagina dedicata cartilor pe care le recomanda.

Mie mi se pare foarte OK si in plus mi-a dat si ideea pentru aceasta leapsa. Asa ca pana cand o sa fac rubrica despre carti am sa va adresez cateva intrebari.
1. Care este ultima carte pe care ati citit-o (sau pe care o cititi inca)

Inca n-am terminat-o: Cum sa ajungi in top pe Google - David Viney, dar am inceput sa aplic din ceea ce citesc pe aici.

2. Una dintre ultimele carti citite, pe care o recomandati?

Ca tot sunt eu preocupat de educatia alimentara a cititorilor blogului, recomand cu tot sufletul 333 de sfaturi pentru Alimentatie si alimente sanatoase - Dr. Floarea Damaschin

3. Care este urmatoarea carte pe care va ganditi s-o cititi?

Mi-am cumparat-o deja ieri din Sibiu. Revin in curand cu un articol despre Sibiu, dar pana atunci sa va spun ca este vorba despre Tehnici de comunicare in social media - Horea Mihai Badau. Mi-a placut ce a scris Blogatu in recenzie, plus ca am vazut cateva inserturi ale lui Horea Badau care mi s-au parut interesante.

Hai ca n-a fost greu, asta a fost toata leapsa ca la carte :)

Pentru cei care au uitat bucuria cititului, va rog sa urmariti un scurt filmulet despre o tehnologie pentru facut pofta de citit: 
Bio-Optically Organized Knowledge (B.O.O.K)



Si leapsa pleaca spre nominalizatiiBlog and roll nr. 74si spre "recomandatii" articolelor de vineri.

Etichete: