O leapsa de ... vis ...


O leapsa de ... vis ...
Am primit de la Emil o minune de leapsa. Chiar daca minunEmil zice acolo despre dorinte, voi scrie despre visuri. Nu vise, ca alea sunt cele pe care le visam noaptea, ci visuri ca niste dorinte mai profunde (nu de moment), pe care le visam cu ochii deschisi.

Am facut mai demult un exercitiu de vis si mi-am decantat o parte din visuri. Unele dintre ele s-au indeplinit de atunci, altele inca nu. Va invit sa cititi exercitiul de vis si sa aplicati tehnica descrisa ca sa ... va scrieti visurile (pentru voi). Este o experienta ce merita facuta macar o data-n viata, daca nu in fiecare an.

Atunci cand am facut exercitiul chiar mi-am scris 100 de visuri, dar nu va speriati ca nu le insir pe toate :) Le grupez pe domenii, in crescendo ...
Visuri culinare (si din zona asta)
Visuri turistice
Visuri diverse (si aparte)
Visuri blogosferice
Visul visurilor
Gata, ma opresc deocamdata aici cu scrisul (nu cu visul). Mai zic doar ca, pentru indeplinirea visurilor, trebuie adaugate inca 2-3 ingrediente:
Si pentru ca la mine este o traditie sa trimit leapa spre cei nominalizati/analizati in vreun fel pe blog, leapsa de vis merge mai departe spre Dragos * Andreea Livia Lupsa * Ciprian Draghici * Andrugrasu Grasu * Ionut Balaceanu * Laura Meleaca * Stefan Stratulat * Victor Preda * Butnaraski * Bahna Cristina-Maria * Maria Madalina Chila * Cristina Mocanu si spre toti cei care cred in visuri.

Aveti visuri? Care-s visurile voastre?

Spor la visuri traite!

Etichete: ,