Pe apa sambetei ...


Pe apa sambetei ...fotbalul intern
... asa mi se pare ca se duce fotbalul romanesc.
Si spun de la inceput, ca sa nu mai existe dubii:
Cat timp va fi nasit de alde miti(ti)ca ... fotbalul nostru va fi ... mic. Va place sau nu, este parerea mea.


Dar sa trecem peste parerea mea. Mi-a placut reactia microbistilor.
In primul rand a celor care au ramas acasa, ca sa penalizeze penibilitatea FRF si a Ligii. Sefii FRF si ai Ligii sunt vinovati de starea actuala a fotbalului autohton, dar ati vazut ce ingerasi nevinovati se cred? Noroc ca nu-i mai crede nimeni. Dar DNA-ul?
Mi-a placut si reactia celor care au venit la stadion. Chiar daca eu n-as fi "legitimizat" cu prezenta si banii mei prestatia FRF/Liga, mi-a placut ca spectatorii au incurajat echipa nationala, iar cand a fost cazul i-au "incurajat" pe nasu/mitica. Sa plece ...

Despre fotbal ... mai mult in dreptul Uruguayului.
Oare nasica si mitica nu se intreaba cum poate avea o tara de 3 milioane de locuitori o baza de selectie care sa dea o astfel de nationala? Locul 4 mondial si Diego Forlan considerat cel mai bun fotbalist la ultimul CM ... Ce sa mai zici de super-jucatori ca Suarez si Cavani? Pot sa zic doar ca i-am vazut jucand fotbal cu zambetul pe buze, cu placere si profesionalism. 

De ce ei pot si noi nu? Raspunsul cred ca este in realitatea celor 2 tari. Uruguay este o tara care prospera in general, nu numai in fotbal. Poate s-a ajuns aici si pentru ca este tara cu indicele de coruptie cel mai mic (din zona lor). Cum o fi DNA-ul lor?

In rest, 1 : 1 poate fi bun doar la table. La barbut cum este?!?
Nu cred ca intr-un meci oficial adversarii isi vor schimba cei mai buni jucatori. Nici ca arbitrul va ierta un penalty clar impotriva noastra. Ca sa nu mai spun ca in meciurile oficiale nu ai voie sa faci atatea schimbari pentru a sterge suflul pierdut al echipei sau proasta inspiratie a selectionerului.

Pe apa sambetei pare si cariera lui Mutu.
Mi s-a parut grasut, lentut si ... micut. Micut in gandire ... isi inchipuia doar cum o sa dea un gol ca sa-l ajunga/intreaca pe Hagi. Diferenta intre profesionalismul lui Hagi si vedetismul lui Mutu este la fel de mare ca distanta dintre "generatia de aur" si actuala nationala. Nu ne-au adus ei aurul, dar ne scoteau in strada in miez de noapte. Actualii nu ne mai scot nici la stadion.

In rest numai de bine. Daca va intrebati de ce pe National Arena nu s-a folosit acoperisul retractabil desi ningea, sa stiti ca eu ii inteleg pe organizatori. A fost o chestie tehnico-tactica. Au aplicat tactica "raul, ramul (iarba, fulgul) mi-e prieten numai mie" ... pentru ca terenul greu dezavantaja echipa mai tehnica. Adica nu pe noi :(

Hai Romania! Jos nasu! Jos mitica!

Etichete: ,