Au dat-o-n bara cu 11 metri ...

Au dat-o-n bara cu 11 metri ...
Daca Barcelona a dat-o-n bara (la propriu, de vreo 3 ori in tur si de 2 ori in retur) si a ratat cam la 8-10 minute o ocazie de gol, in schimb Real Madrid a "incurcat-o" la penaltiuri. Acum, daca stam sa ne gandim si Barcelonei tot de la un penalty ratat i s-a tras.

Una peste alta, fotbalul este mai frumos asa. Ar fi fost urat daca dupa atatea ratari Barcelona rata finala, iar Realul ajungea in finala fiind ajutat de erorile de arbitraj. Dar este frumos si faptul ca s-au calificat echipele considerate ca avand sansa a doua.


Ei bine, chiar daca nu vom vedea finala visata Barca - Real, am vazut deja diferente enorme intre cele doua echipe. Am vazut echipa Barcelonei normala, coborata din spatiile extraterestre, conducand meciul si ratand cat pentru 3 sezoane. Am vazut si gesturi normale, atat din partea jucatorilor, a antrenorului sau a fanilor din Catalunia. Fanii au apludat la final, iar Guardiola si-a incurajat jucatorii chiar daca n-au reusit sa ajunga in finala.

Pe de alta parte Realul a condus doar prima repriza. Partea a doua a fost la indemana nemtilor, la fel ca in tur. Nu m-a impresionat Mourinho stand in genunchi la executarea loviturilor de pedeapsa. Nu stiu nici pe cine crede ca a pedepsit disparand repede la finalul meciului. Am mai spus, nu cred ca va obtine performante extraordinare la Real Madrid.

Asta a fost, echipele spaniole au disparut din ultimul act, sa vorbim si despre castigatori. 

Mi-a placut atitudinea antrenorului Di Matteo. Si el fost jucator de referinta la Chelsea (la fel ca Guardiola la Barca) a reusit sa ajunga in finala Champions League. Acum provocarea este si mai mare, deoarece pretul accederii in finala a fost platit prin pierderea unor titulari. Cu atat mai mare ar fi performanta castigarii celui mai ravnit trofeu european.

Si daca mi-a placut Di Matteo, in schimb capitanul cu fata de mahmur al londonezilor ne-a aratat ca daca esti englez nu esti neaparat si un gentleman. Ba dimpotriva!

Despre nemti? Au reactivat vorbele de duh care spuneau ca esti sigur ca i-ai batut doar cand se urca-n avion. Si da, pentru finala nu se mai urca in avion deoarece se joaca la ei acasa. 

Inca un motiv sa-mi doresc sa castige Chelsea!

Etichete: