Blogger vs Wordpress


Blogger vs Wordpress
Spunea Horea Badau intr-o dezbatere pe GBdR ca este un fel de mentalitate in blogosfera autohtona, conform careia
Nici Horea nu era de acord cu aceasta afirmatie, iar eu fiind pe Blogger nici atat :)
Sunt bloguri si bloguri pe ambele platforme, astfel incat am cautat niste preferinte obiective, atat la nivelul RO cat si la nivel global.

Avand in vedere ca Blogger apartine de Google, nu m-am legat de statisticile Google, dar am apelat la Alexa.

In ierarhia globala Alexa, Blogger (Blogspot.com) este pe locul 9, iar Wordpress pe 18.
In ierarhia Alexa pentru RO, Blogger (Blogspot.com) este pe locul 6, iar Wordpress pe 9.

Ori preferintele sunt altele decat legendele, ori sunt mai multi incepatori care prefera Blogger :)

Daca n-ai tras nici concluzie poti gasi diverse pareri despre Blogger sau Wordpress pe Google.

Parerea mea: cea mai buna platforma este cea cu care te potrivesti mai bine. 

Important este sa incepeti sa scrieti :) Spor si inspiratie!

Etichete: