FAB - energie maxima, pret mai mic


FAB - Forever Active Boost - bautura energizanta
Anul trecut pe vremea asta va spuneam despre lansarea FAB - Forever Active Boost, bautura energizanta de la Forever.

Anul asta va spun o poveste si o veste :) Adevarate amandoua.

Povestea este de asta iarna, cand la primele Craiova Blog-meet eram doar eu cu Blogatu si Neydamn, nici macar in acelasi timp :) Ei bine, asteptandu-l pe Cretu la o bere si stiind ca Blogatu este amator de cola si energizante i-am adus un FAB de la Forever, bautura energizanta care contine Aloe Vera si vitamine. Asta se intampla seara pe la ora 20, iar eu i-am recomandat sa-l bea a doua zi si sa-mi spuna cum i se pare. Blogatu meu a zis ca el bea multe de-astea si n-are probleme daca bea seara. Am incercat eu sa-i zic ca nu este orice energizant, ca este folosit de sportivi si ca rusii au obtinut cateva sute de medalii folosind tehnologia pe care se bazeaza FAB. S-a auzit un click, a desfacut doza si a cam baut-o :)



A doua zi cand ne-am intalnit mi-as spus ca n-a dormit toata noaptea, iar la ultimul blog-meet ne-a povestit cum auzea apa care picura in baie la un vecin :) Asta a fost povestea adevarata.

Veste adevarata este ca incepand de azi, 6 Aprile 2012, va veti bucura de energia FAB la un pret mai mic. In link-ul de sus aveti descrierea produsului si modalitatea de cumparare online la pretul de catalog.

Pentru cei inscrisi in sistemul Forever pretul este cu 15% mai mic, adica 2,16 euro + TVA / doza, iar pentru cei care au ajuns la reducerea maxima de 30%, pretul este de 1,79 euro + TVA / doza.

Spor(t) si energie!

Etichete: ,