Iar s-a schimbat schimbarea ...

Iar s-a schimbat schimbarea ...
A fost o dubla schimbare, de ora si de vreme, astfel ca suntem putin bulversati. Voi cum resimtiti aceasta schimbare? 

Eu recunosc ca ma trezesc mai greu dimineata, dar nici nu prea reusesc sa ma culc mai devreme :)
Pe de alta parte in ultima vreme am facut mai multa miscare (mers pe jos, alergat, tenis de masa si dans sportiv) fata de gimnastica de dimineata pe care o faceam de obicei, dar pe care acum o cam sar din program pe motiv de ... trezit cu greutate.
Bonusul asta de miscare este foarte bun pentru mine fiindca se anunta un sezon greu si din alt punct de vedere, odata cu festinurile de aprilie: Floriile, Sf. Gheorghe, Pastele si zilele de nastere. Cam greu cu sarbatoriti multi intr-o singura luna :)

Oricum, lasand la o parte ultimele "greutati" probabil ca toate pleaca de la trezitul de dimineata, nu degeaba se zice ca ziua buna se cunoaste de dimineata. Mi-am adus aminte ca am vazut la inceputul anului un video inspirational: cum sa te trezesti mai devreme


Acelasi autor spunea in alta parte ca un nou obicei cere 40 de zile pentru a se instala, deci este normal sa fim inca neobisnuiti cu schimbarea orei. Dar iata care sunt sfaturile lui Robin Sharma ca sa te trezesti mai devreme:
Cum vi se par aceste sfaturi?

Etichete: ,