Leapsa cu profil de FB

N-am fost la SMS Bucuresti 2012, dar prin intermediul Revistei Biz am citit un material interesant despre tipologia utilizatorilor de Facebook:
Foarte interesanta mi s-a parut clasificarea, asa ca o transform intr-o leapsa cu 5 intrebari.



1. Exita un profil (sau mai multe) care te caracterizeaza?

Da, cred ca ma regasesc in caracteristicile combinate de la Militant si Conector.

2. Ce alte tipologii de utilizatori Facebook crezi ca mai exista?

Eu cred ca ar mai fi cel putin 2:
3. Cati prieteni FB aveti?

Stai sa ma uit: Fix 782 :)

4. Din cate grupuri Facebook faci parte? Poti sa le enumeri?

Sunt mai multe, dar in 10 grupuri  sunt activ: vreo 6 grupuri de bloggeri, 1 grup monarhist, 1 din Craiova, 1 sportiv si 1 civic.

5. Ai vreun grup creat/administrat de tine pe FB?

Da, nu l-am enumerat mai sus pentru ca fiind creat de mine este mai special. Este un grup numit Aloe Vera Forever Romania in care sunt postate informatii care au legatura cu Aloe Vera, Forever, sanatate sau dezvoltare personala. Deocamdata suntem 466 de membri.

Acestea fiind spuse despre Facebook si grupate intr-o leapsa, aceasta merge mai departe catre "recomandatii" articolelor de vineri, catre nominalizatii Blog and Roll si catre toti cei care doresc s-o preia.

Spor!

Etichete: ,