Leapsa de lichidare :)

Leapsa de lichidare :)
Sursa foto: Fantasy Art Design

Hehehe se lichideaza stocul de lepse? Sper ca nu v-ati gandit la lichidari ca-n filme, desi eu cand am auzit "lichida" de la un oltean, m-am gandit ca-l si lichida pe vreunul :)
Stati calmi, este vorba despre o minunatie de leapsa lichida, primita de la Emil, care ma ia la intebari buvabile :)

Cand consum urmatoarele lichide...

1. Apa
Apa beau acasa si la serviciu. Si apa plata! Nu beau apa cu vin, ca nu-mi place sa le amestec si sa ma ametesc. Nu beau apa nici la restaurant. Daca sunt obligat de volan, mai bine un ceai sau o bere fara alcool decat apa.

2. Lapte
Mai deloc. Lapte nu preau beau decat in doua situatii: rece, cand n-am apa si mi-e sete. Cald, de exemplu cu mamaliga.

3. Ceai
Ceai beau destul de des, fierbinte iarna si macerat la rece vara. Poate pentru ca nu beau aproape deloc cafea. Chiar domnu' Minune, de cafea uitasi sa ne intrebi. Oricum, am retinut ca nu-ti place ceaiul si am sa-ti aduc sa gusti unul cand ne intalnim. Nu cred ca o sa fii primul care sa zica ca nu-i bun :)

4. Carbogazoase
De-astea nu mai beau de multi ani. Nici inainte nu prea beam, dar am avut ceva probleme de sanatate cu balonari si tot tacamul si le-am lasat definitiv.

5. Sucuri naturale
Cele mai naturale sunt alea facute de mine, dar in general prefer fructele complete, nu stoarse. Mai rar beau si din cele cumparate, ca merg bine cu o tarie, dar sa nu anticipam.

6. Bere
Bere beau in toate anotimpurile si cu toate ocaziile. Berea o beau de placere. Prima. A doua de sete si tot asa, pe indelete :) Imi place berea neagra (Ursus Black), dintre cele blonde prefer acum Holsten, la fel si cea nefiltrata - tot Holsten. Cateodata, obligat de volan mai beau si bere fara alcool, daca cer micii consumati. Holsten sau Golden Brau.

7. Vin
Bine l-ai pus, ca vinul merge la fix dupa bere. Imi plac vinurile rosii, demiseci si seci. Iar dintre vinurile de casa, alea negre si grele. Imi place sa beau vin la masa, dupa ce-am mancat ceva adecvat.

8. Vin fiert
Da, iarna e la fix pe partie. Pana-ti dai jos claparii, simti imediat cum circula vinul spre picioare. Merge si acasa, dupa ce-ai venit inghetat de la serviciu sau inainte de culcare.

9. Tarie
Tarie nu prea beau, dar asa o palinca sau whiskey inaite de un festin mai merge. Imi fac singur si zmeurate, visinate, afinate si de-astea, dar fiind dulci nu stiu daca pot fi denumite tarii. Oricum tin mult din ele :) Insa a propos de dulce, la tort sau la inghetata imi place sa picur un pic de whiskey, coniac, vodka, palinca sau ouzo. Ca sa fie mai insiropat :) Si da, Ouzo cu lubenita rece (pepene verde pentru neolteni) este demential. Tariile le mai folosesc sa insiropez salatele de fructe :)

10. Sampanie
Sampanie este sinonim cu ocazie. La ocazii speciale merge la fix o sampanie, in special cea rosie si nu prea dulce. Demi-dulce sau demi-sec e mai pe gustul meu.

In concluzie, eu beu, beu ... putin cat putin ... din toate si pe saturate.

Hai noroc! Sa fie intr-un ceas bun si sa curga leapsa mai departe spre Cris MaryHorea Badau, Laura TriscaDiana BocaiBlogatuGeordanNeydamnNebuniaDana Diaconu si Adela Sirghie.

10 bauturi, 10 destinatari ... ca sa fie echilibru si zen in blogosfera :)

Etichete: