Leapsa tatuata si preluata ...

Leapsa tatuata si preluata ...
Am primit o leapsa tatuata de la Diana Bocai si ma grabesc sa scrijelesc un raspuns. Nu pe piele, ci pe blog :)

Inainte de toate sa spun ca nu am nici tatuaje, nici de gand sa-mi fac.

Pot fi de acord ca exista tatuaje interesante sau chiar opere de arta, dar eu nu le apreciez.

Pot intelege ca artistii sau sportivii simt nevoia sa "sara" in evidenta cu un tatuaj ... dar ii apreciez pe cei care ies in evidenta prin performante. OK, tatuaje a la Mutu sau Beckham atrag atentia si poate chiar bani din publicitate ... dar n-am vazut tatuaje la Messi, Iniesta sau Xavi, de exemplu.
Nu stiu daca este o comparatie corecta, dar vad un tatuaj ca pe un grafitti de pe un zid parasit. Chiar asa sa fie corpul, parasit? De cap?!? Poate ca am aceasta impresie (gresita?) pentru ca n-am cunoscut inca nicio persoana demna de admirat, cu tatuaje la vedere.
In schimb am intalnit destui "strambi" carora doar tatuajele le mai lipseau ca sa se indrepte.

Poate sunt eu demodat, dar asta din imagine este mai trendy :)



Si leapsa pleaca mai departe spre DiannaCezar VasileEmil MinuneExces de sare si Simion Cristian.

Update:
Singurele tatuaje cu care sunt de acord in totalitate: tatuajele pentru copii...
tatuajele pentru copii
Dar copii foarte mici ...

Spor!

Etichete: