Miercurea fara carne 18Apr2012

Miercurea fara carne 18 Aprilie 2012
Dupa ce m-am ghiftuit cu ciorba, drob si friptura (toate de miel) si diverse gratare, azi merge la fix o zi de miercuri fara carne.

Din mini-vacanta de Paste pastrez doar ouale rosii si farfuria cu cocosul de Horezu :) Dar sa nu anticipam meniul...

Pentru de dimineata am deja pregatite cele 4 ingrediente: ou rosu, zacusca pe paine integrala si cascaval.
ou rosu, zacusca pe paine integrala si cascaval

La pranz ma asteapta o mancare de sezon: spanac si dragavei cu iaurt.
spanac si dragavei

Seara ma gandesc sa aleg intre o mamaliguta cu branza si o salata de sezon. Ce va fi vedeti mai pe seara, insa cu siguranta mai tarziu vine si o bere ... pentru ca iar o vedem pe Barcelona la TV in Champions League.

Update: A fost salata, dar am mancat-o si pe urma mi-am amintit de poza :(

Sper ca v-am inspirat asa ca ... Pofta buna fara carne!

Etichete: , , ,