Produsele Forever sunt scumpe?

Forever Aloe Vera Gel
Am intalnit foarte multe persoane care spun ca produsele pe baza de Aloe Vera de la Forever sunt foarte bune, dar sunt scumpe.

Scumpe in comparatie cu ce
Am o veste foarte buna pentru cine are rabdare sa faca un raport corect, bazat pe
La o calitate superioara, produsele de la Forever au aceleasi preturi sau sunt mai ieftine decat produsele cu denumiri similare. 

Vorbesc de pretul de catalog, fara sa scad reducerile de 15-30% pentru cei care sunt inscrisi in sistemul Forever. Nu vreau sa ma credeti, ci sa cautati si sa comparati.



Si pentru ca blogul meu este natural, ca Aloe Vera, chiar la o bautura pe baza de Aloe Vera vreau sa facem o comparatie din care sa deduceti natural daca produsele Forever sunt scumpe.

Herbalife Aloe Vera este o bautura "concentrata" pe baza de Aloe Vera, concentratia fiind de 40%.
Cititi in link despre beneficiile aduse de Aloe Vera, dar sa retinem esentialul: 473 ml, 40% Aloe Vera, 124.00 lei

Sa comparam acum cu Forever Aloe Vera Gel. Cititi si aici prezentare produsului si retinem esentialul:
1000 ml, 96,24% Aloe Vera, 124.36 lei

Ce observam? Desi produsul de la Forever este cu 0,36 Ron mai scump :), ai mai mult decat dublu si la cantitate si la concentratia de Aloe Vera. Despre calitate si puritate nici n-am discutat macar. Deci care este mai scump?

Ca tot se apropie sarbatorile de Paste, daca am pune cele doua produse unul langa altul, pretul ar fi practic acelasi dar la Forever Aloe Vera Gel am putea marca 50% gratuit :)

Spor si cumparaturi inteligente!

Etichete: , ,