Regionala Forever Oltenia 7 Apr

Regionala Forever Oltenia 7 Apr
Doar ce m-am intors de la intalnirea regionala Forever Oltenia. Chiar daca maine sunt Floriile, ne-am facut timp sa mai invatam cate ceva de la oameni de succes si le-am cantat in avans un La Multi Ani tututor celor care poarta nume de flori :)
La Multi Ani!
Gazda intalnirii a fost mereu tanara Emilia Trusca, Soaring Manager.
Emilia Trusca
Desi nu a avut un material propriu zis, am retinut e la Emilia un citat din Jim Rohn:
"Adevaratul scop al stabilirii telurilor este acela de a te constrange sa devii persoana necesara indeplinirii telurilor"

Prima vorbitoare a zilei a fost D-na Manager Viorica Cismaru din Rm. Valcea, o tanara pensionara care ne-a destainuit cateva dintre tainele succesului in Forever.
Viorica Cismaru
Suportul scris al discursului pentru fiecare vorbitor a fost distribuit tuturor din sala, astfel incat am sa punctez doar ce am notat in afara suportului :) Am retinut 2 idei importante:
Desi a fost o regionala olteneasca, am retinut de la D-na Viorica Cismaru si o formula ardeleneasca pentru succes in Forever: "Nu critica, nu comenta, nu te plange!"

A urmat momentul recunoasterii pe scena la nivel de Supervizor a doua Gabriele: Toia si Dumbrava!
nivel de Supervizor
Felicitari!

In continuare Cristina Iscrulescu, Manager, a retrait drumul parcurs de la Supervizor la Manager.
Cristina Iscrulescu
Si de la Cristina avem materialul pe suport scris, am sa adaug doar o idee care mi-a placut:
"In Forever avem sansa de a cerne oameni pentru a descoperi fiinte umane".

A urmat Dr. Violeta Luca, Manager, despre noi, visurile noastre si "puterea celor 5".
Violeta Luca
La doamna doctor cred ca este cel mai bine sa va las cu un scurt material video. Chiar daca filmul este cam intunecat, ideile sunt luminoase :)

Violeta Luca nu s-a multumit doar sa ne vorbeasca despre visuri ci a invitat pe scena o parte din echipa pentru a-si spune fiecare visul.
Violeta si Dan Luca

Violeta si echipa
aproape toata echipa
Daca n-ati fost, ati pierdut ... Am incercat prin cateva imagini si cuvinte sa redau atmosfera de azi.

Multa sanatate si spor in toate!

Etichete: ,