Bucuresti BlogMeet 19Mai2012

Bucuresti BlogMeet 19Mai2012
Tot in recuperari dupa weekend :) A venit randul intalnirii cu bloggerii capitalisti despre care v-am facut pofta sambata.

Le multumesc in primul rand pentru ca m-au asteptat cateva minute pana sa dibuiesc zona. Deh, olteanu nimerit in capitala pe o vreme ploioasa si vantoasa. Dar pana la urma am nimerit bine, pentru ca atmosfera a fost calda si prietenoasa.

Am fost la Pizza Clasic (la etaj), intr-o locatie placuta si incapatoare. Multumim Eminentului! Spre deosebire de blog-meet-urile craiovene unde am zis (si-am dat) un premiu cand a venit prima bloggerita, la Bucuresti a fost cam fifty-fifty.
Dar iata cine au fost participantii (in ordinea inscrierii in agenda):
Chiar daca nu s-a trecut in agenda (a stat foarte putin) Laurentiu Iancu - Ochiu'Ratiunii este de apreciat pentru ca a trecut sa ne cunoasca.

Am zis agenda pentru ca am exportat acest bun obicei si la Bucuresti, astfel ca ne-am scris toti blogurile si contactele, ca sa stim cine suntem si sa mai putem discuta si dupa.

Am fost 15, daca mai venea inca o persoana eram chiar ... nume de film ... ca si-asa erau si cinefili printre noi :) In grup am mai remarcat cateva tendinte oltenesti (vreo 6) si ceva nuante de poeme rock, care s-au imbinat foarte bine in atmosfera.

Am inceput foarte bine, cu un premiu castigat pe blogul Laurei :) Stiti sapca lu' Rihanna din Battleship?
sapca lu' Rihanna din Battleship
Ei bine, acum e sapca mea :) Mercic Laura!

Pe urma a inceput sa curga cu bere, pizza, bancuri si voie buna, dar cred ca ... imaginile glasuiesc mai bine decat mine.

Poate si pentru faptul ca am stat pe colt dar intre persoane cu care mai vorbisem, s-a nimerit ca acolo sa fie ... coltul vesel si ... the dark side of the ... meet :)
the dark side of the ... meet
Cu cativa dintre bloggeri prezenti mai interactionasem online prin guest-posturi si discutii pe grupurile de bloggeri (Emil, Laura, Laurentiu, Luciana, Diana si Madalina pe care o salut pentru revenirea in blogosfera), la cativa mai ajunsesem pe blog (Kathy, Andrei) sau chiar le recomandasem articolele (Alex).
Pe ceilalti ma bucur ca i-am cunoscut si acum ca-i stiu din offline, ii voi urmari mai des si online.

Au mai scris despre Blog-Meet
Daca a mai scris cineva si eu l-am omis din greseala, va rog sa ma trageti de maneca :)

Blogospor!

Etichete: ,