Intervale orare pt. postare/promovare

Intervale orare pt. postare/promovare
Care este cea mai buna ora (interval) pentru a posta articolele pe blog? Dar cele mai bune ore pentru promovarea articolelor? Voi cand postati/promovati?

Acestea sunt ideile propuse pentru dezbaterea de azi. Am cautat si eu raspunsuri la aceste intrebari si iata ce am gasit ...

Manafu aminteste despre intervalele 8:00 - 12:00 si 18:00 - 22:00.

Marius spune despre 10:00 - 11:30 si 13:00 - 3:30, desi impactul maxim al blogului este dimineata la ora 9 si seara dupa 18.
In fine, in anuntul de vanzare al annitu.ro se aminteau (fara alte explicatii) orele de publicare fixe: 6:00, 13:30, 16:50, 20:00 si 21:40.

Eu cred ca depinde si de specificul si publicul fiecarui blog, de aceea este bine sa analizezi si statisticile referitoare la intervalele orare sau la profilul cititorilor, iar de joia trecuta (si utila) am inceput sa fiu mai atent la astfel de lucruri ...
si acum ... analizez.

Cand am articole programate, ora preferata este 08:08, iar promovarea pe FB o fac la intervale de cel putin 1 ora pe fiecare grup FB. Restul articolelor le postez cand le scriu, ca de exemplu acum :)

Voi cum faceti?

Etichete: