Justice for Craiova @ Europa League!

Justice for Craiova @ Europa League!
Am intrebat ieri in avans care credeti ca vor fi scandarile galeriei in finala Europa League, pentru ca nu ma asteptam si la altfel de mesaje. Desi ceva-ceva auzisem eu despre pregatirile facute de fanii Craiovei.
Au fost 2 mesaje, repetate pentru 2 (triste) personaje...
Justice for Craiova
In rest sunt de acord cu scandarile:
La brutarie, Mitica la brutarie,
La brutarieeeeeeee, coleg cu Sandu sa fie!!!

Am vazut pe net mesaje de dezaprobare, ca ne-am facut de ras etc.

Mai analistilor, peste tot in lume se intampla sa intre suporteri pe stadion (unii chiar dezbracati), dar niciunde fotbalul nu este condus de puscariasi. Credeti ca suntem mai de fala cu valize a la Cluj, cu cafteala a la Cluj sau cu conduceri a la Bucuresti? 

Parerea mea este ca au fost 2 mesaje civilizate, asteptate si obligate sa apara intr-o astfel de tara in care justitia este intr-o doara si doar pentru unii.

In rest spectacol si fotbal de calitate! La noi in campionat de ce nu se poate?

Romania trezeste-te!

Etichete: , ,