Leapsa cu miscari sportive ...

Leapsa cu miscari sportive ...
Avand in vedere ca eu sunt asa mai sportiv de felul meu, am zis sa pun in miscare o leapsa sportiva. In 3 pasi :) Iata si intrebarile ...

1. Faceti miscare in fiecare zi?

Cam da, gimnastica de dimineata  + 30 de minute de mers pe jos este minimul. In rest mai joc tenis de masa (aproape zilnic) si alerg. In ultimul timp si alergarea este cam in fiecare zi, pentru ca se apropie crosul.



2. Ce sporturi practicati si cat de des?

Pana nu demult, timp de vreo 2 ani am jucat basket in fiecare joi, acum m-am reprofilt pe dans sportiv (marti si sambata sunt cursurile la Katamis). In rest, cand am timp (sau ocazia) joc
3. Daca ar fi sa facem o intalnire sportiva (si blogosferica) la ce meciuri v-ati baga?

Pai daca e blogosferica, atunci probabil ca un sport de echipa ar merge la fix. M-as baga la basket si la fotbal. Poate si la un volei.

Atentie! Ma astept sa amintiti si de halbere, coniac-canoe si aruncatul cu privirea, dar nu sunt eligibile. Si nici tablele :)

Si leapsa se pune in miscare spre nominalizatii Blog and rollspre recomandatii articolelor de vineri si spre cine mai are spor(t) la scris :)

Sanatate si spor(t) in toate!

Etichete: ,