Nokia Lumia Demo Day @ Craiova

Nokia Lumia Demo Day @ Craiova
A participat tot Iulian Olariu - Nokia Academy Trainer,  dar de data aceasta vedetele evenimentului au fost Lumia 800 si 710.
Iulian Olariu - Nokia Academy Trainer
Pentru ca am avut posibilitatea sa invit un cititor al blogului, am venit impreuna cu Daniela Fota, cititoarea blogului meu care data trecuta a raspuns prima la concurs dar n-a putut sa ajunga.
Daniela Fota
Craiova "masculina" fost reprezentata de
craiova masculina
atenti la prezentare
Daca Blogatu si Cristian mai testasera Nokia Lumia, pentru ceilalti a fost o noutate, iar Iulian ne-a uimit cu si mai multe noutati. Dupa ce a notat asteptarile noastre de la un smartphone, Iulian ne-a demonstrat ca Nokia Lumia le intruneste pe toate :)
asteptari si noutati
Discutia a inceput cu sistemul Windows Phone - Mango 7.5 ... De ce Mango? Pentru ca e mai dulce decat Apple :)))
Windows Phone - Mango 7.5
Am aflat ca pe nisa de business acesta este cel mai bun sistem de operare, avand integrata productivitatea oferita de Office.

Integrarea Social Media mi s-a parut simpla si eficienta, iar daca vrei sa scrii un status pe toate canalele social media, il scrii si il expediezi simultan pe toate, printr-un singura ... apasare.

Iulian ne-a povestit despre cele 6 Hub-uri
Am trecut apoi la butonat pe cateva Lumia 800 puse la dispozitie de Nokia.
La final, pentru a demonstra viteza sistemului de Operare IE9 s-au incarcat de pe diverse tipuri de telefoane aceleasi site-uri in acelasi timp. Vorba vine in acelasi timp, ca IE9 a batut tot. A fost si concurs pentru aflarea prognozei meteo ;)
concurs pentru aflarea prognozei meteo
O chestiune interesanta este posibilitatea de stocare cloud si share direct pe SkyDrive. Pui adresele de e-mail apoi ceea ce ai sharuit pe SkyDrive gasesti in calculatoarele celor selectati.

Nu in ultimul rand ne-au incantat accesoriile. Doar doua exemple care mi-au placut mie:
acumulatorul portabil
castile si boxa
... care s-au potrivit la culoare cu tema tricoului meu ;)
casti asortate

In concluzie a fost o intalnire interesanta care ne-a "luminat" despre ce inseamna un smartphone adevarat cum este Nokia Lumia.

Update: Daca vreti mai multe detalii tehnice despre intalnire gasiti la Neydamn.

Multumim Nokia si va mai asteptam la Craiova!

Etichete: , ,