Amical Bloggeri vs. Jurnalist

Amical Bloggeri vs. Jurnalist
N-am uitat un i pe-alocuri ... dar asa a fost. La prezentare i-am batut cu 3 - 1. Adica noi am fost 3 bloggeri + 1 site: BlogatuCretu si eu, Natural, plus Andrei de la Evolve.
Iar ei un jurnalist (care este si blogger, Alex  - Sport Vartos), restul echipei "jurnalistilor" fiind niste baieti care stiau cu mingea.

Daca mai punem la socoteala si bloggerita care a facut pozele astea - Diana - si  "super fotografa Ancuta", viitoare bloggerita, i-am dominat clar.


Dar sa incep cu o intrebare de scoala generala? Daca afara sunt 35 - 37 de grade Celsius, intr-un balon in care bate soarele cate grade or fi fost? Nu-i bai, a fost si sauna si fotbal si mai ales distractie. Ca sa intrati in atmosfera de "balon", uite ca si fotografii au avut probleme cu sauna :)
in balonul sauna
Dupa ce ne-am acomodat cu balonul-sauna, am dat drumul si la balonul de fotbal. Si chiar daca la inceput nu ne dadeau nicio sansa, ne-au cam luat in seama dupa ce am deschis scorul.
fotbal in balon
Oricum, dupa cateva minute ne-am cam pierdut respiratia ...
ne-am cam pierdut respiratia
si s-a cerut pauza de hidratare, iar vreo 5 litri de apa plata au disparut instantaneu.

Ca la orice meci amical, scorul a fost strans. Noroc ca am avut ideea la scorul de 5 : 5 sa spun ca bate cine ajunge primul la 7. Nu de alta, dar dupa un stop pe piept, pentru cateva secunde am vazut dublu si-am zis ca nu e OK. A fost 6 : 6 si pana la urma am pierdut eroic cu 6 : 7.

N-au contat nici rasul lu' Cretu,
rasul lu' Cretu
nici vaicarelile,
nici vaicarelile
nici tavalelile
nici tavalelile
si nici macar ratarile lu' Cretu.
ratarile lu' Cretu
Asta a fost scorul, oricum ne-am prezentat mai mult decat onorabil, dupa cum ne-a spus la final Alex.
ne-am prezentat mai mult decat onorabil
Aici aveti mai multe imagini de la meci. Multumim Ancuta si Diana!

A fost doar prima parte a desfasurarii blogosferei locale, dar despre "rehidratare" in postarea urmatoare :)

Spor(t) si sanatate!

Etichete: , , ,