Social Media Summer Camp

Social Media Summer Camp
Exact pe 15 septembrie anul trecut am incercat sa incep "scoala" si sa devin "invatacel" intr-un "Camp" organizat de Revista Biz.

Am scris cum mi-a trecut prin ca(m)p mie ca as promova Revista Biz

Multumesc BlogalInitiative pentru provocare!  N-am castigat locul de invatacel, dar am castigat un abonament. Citind (si recitind Revista Biz) am inceput sa inteleg care este treaba cu organizarea acestor evenimente, cu top-urile si cu colaborarea offline din social media. Informatiile mi-au fost de folos, Page Rank-ul blogului a crescut, traficul la fel si nu in ultimul rand contactele offline cu blogosfera.  

Am inteles mai bine care este rostul intalnirilor si evenimentelor offline si de atunci sunt nelipsit de la blog-meet-urile craiovene, de la intalnirile link-urilor din oras sau demo-days. Ba chiar am ajuns si prin Bucuresti la astfel de intalniri cand am avut ocazia.

Participarea la un eveniment de genul SM Summer Camp ar fi un "next level offline".

Am vazut acest gen de evenimente si prin ochii unor bloggeri (Chinezu, Blogatu s.a.), citind pe blogurile lor sau in paginile revistei Biz. Insa mi-as dori sa vad un astfel de eveniment cu ochii mei. Sa particip personal, sa invat si sa scriu despre experienta unui Social Media Summer Camp.

Multumesc pentru posibilitatea de a concura pentru un loc in tabara Biz Summer.

Spor!

Etichete: , , ,