Schimb canicula pe ... weekend natural


Weekend-ul trecut am fost la tara, ca sa mai scap de canicula. N-am scapat, doar am inlocuit canicula de oras, mai fasonata si betonata ... cu o canicula de tara, mai naturala  :)

Am dat si de ceva racoare ... ca mi-am facut damblaua si m-am dus cu noaptea-n cap la pescuit.
Schimb canicula pe ... weekend natural
Dar cum pestilor nici prin cap nu le trecea sa lase namolul rece de pe fundul apei pentru canicula de la suprafata ... 

apa linistita
nici prada pescareasca n-a fost cine stie ce.
prada pescareasca
Dupa amiaza am combatut ce-am combatut cu bere, pana cand ne-am facut curaj sa plecam spre Dunare.
drumul spre Dunare
Pe la 7 seara am ajuns la o balaceala si un pic de plaja, 
balaceala si plaja la Dunare
ca tot imi facuse pofta Diana Bocai cu Dunarea ei de la Corabia.
Dunarea de la tara
Frumoasa si Dunarea mea, nu-i asa?

Weekendul asta schimbam placa. Ca sa scapam si mai bine de canicula, ne refugiem la munte cu cortul. Am mai fost mai demult pe aici la munte, dar la cabana.


Acum ne-am hotarat sa fie cat mai natural, asa ca ... revin cu impresii si imagini dupa ce ma intorc!

Spor anti-canicula!

Etichete: , ,