Leapsa zilei fara ... carne

Leapsa zilei fara ... carne
Daca imi urmariti blogul, sper ca ati observat rubrica saptamanala Miercurea fara carne. Aici descriu meniul fara carne pe care-l am in ziua respectiva. Fac acest lucru deoarece atunci cand m-am gandit sa mananc fara carne mi se parea greu de conceput un astfel de meniu.

Spre deosebire de Miercurea fara carne, Leapsa zilei ... fara carne va fi mai mult despre meniurile voastre :)

1. Care credeti ca sunt beneficiile unei zile fara carne?
In primul rand sanatatea. Dar si bugetul poate fi trecut la avantaje. Un meniu fara carne este mai ieftin decat unul cu carne :) Mai sunt si altele, dar nu vreau sa va influentez :))

2. Ati incercat sa aveti o zi in care sa nu mancati deloc carne?
Eu am incercat si am reusit chiar doua zile saptamanal. Miercuri si vineri de obicei, desi nu este importanta ziua ca atare, ca e miercuri sau joi, ci numarul de zile fara carne.

3. Care sunt motivele pentru care nu reusiti?
Eu am reusit, in primul rand pentru ca am vrut. Chiar daca nu m-a obligat nimeni, la inceput mi se parea greu din cauza obisnuintei de a manca carne la fiecare masa. Pur si simplu nu-mi puteam imagina si alte optiuni :)

M-as bucura sa vad acest obicei adoptat de cat mai multi asa ca leapsa pleaca, fara carne, la
Spor!

Etichete: , , ,