Azerty - laptopuri de la A la Z


Azerty - laptopuri de la A la Z
Pe langa desktop-ul de acasa se simtea nevoia unui laptop. 

Toti 3 foloseam calculatorul de acasa pentru diverse activitati: mai o mica lucrare, mai intretinerea unui blog, mai un Facebook si era cam ... coada.

Si iata-ne in situatia de a cumpara un laptop. Un laptop nou. Pentru ca daca vrei sa fie cu adevarat de folosinta  indelungata, unul vechi este deja depasit ...

Criteriile de care am tinut cont la cumparare au avut legatura directa cu banii disponibili si cu destinatia laptopului. Ne doream un laptop pentru acasa, atat pentru mici lucrari cat si pentru relaxare. Si iata 2 calitati importante ale viitoarei achizitii:
Acum hai sa alegem si marca de laptop care sa le indeplineasca cel mai bine.  Ai 2 solutii:
Cum jobul meu este intr-o firma de automatizari si calculatoare, i-am intrebat pe colegii de la service hardware care sunt laptop-urile cu care au cele mai putine probleme sau chiar deloc. Mi-au zis din prima:
- Daca vrei sa-ti iei ceva bun pentru tine, ia-ti un laptop Dell.

Cand le-am spus si ce vreau sa fac cu viitorul laptop, mi-au recomandat Dell Inspiron cu SRS Premium Sound. Unul dintre colegi avea deja un astfel de laptop acasa si era foarte multumit.

Am multumit si eu pentru recomandare si de aici a fost mai simplu.

Ca sa gasesti oferte si promotii cand deja stii ce vrei, exista magazine online iar tu trebuie doar sa  potrivesti suma disponibila cu criteriile tale (timpul de livrare, garantia cat mai mare, sistemul de operare inclus, marimea display-ului, greutate etc.) 

Bine, daca te pricepi si stii cu ce se mananca, mai poti "bifa": frecventa procesor, tip memorie video, capacitate HDD, sistem de operare Home Premium sau Professional.

Va spun doar ca mi-am gasit foarte usor viitorul laptop.
cum mi-am gasit laptopul
Inca un sfat.  Preturile laptopurilor au tot scazut, dar nu va asteptati sa cumparati cel mai bun laptop de pe piata cu cea mai mica suma disponibila pentru ca ... nu merge. Calitatea este direct proportionala cu pretul!

Spor la laptopuri!

Particip cu acest articol la Super Blog 2012.

Etichete: , ,