Borealy - cadouri cu personalitate

Borealy - cadouri cu personalitate
Citind enuntul probei credeam ca trebuie sa-mi framant creierii si sa ma gandesc la un cadou deosebit, memorabil pentru cel care-l va primi. Nu m-as fi gandit ca atunci cand vrei un asemenea cadou, inclusiv o simpla cautare pe Borealy poate deveni o experienta memorabila.

Cel putin pentru mine asa a fost. Nu mai vizitasem site-ul Borealy si cautand un cadou deosebit, m-am dus fix spre cadouri personalizate. Nu banuiam ca vor fi personalizate cu emotii, dar oricare dintre cadourile personalizate sunt o calatorie emotionanta in timp si spatiu, in istorie si cultura.

M-am transpus in atmosfera fiecarui cadou descoperit si cred ca as fi "calatorit" in aceasta atmosfera cateva ore, daca nu mi-as fi reamintit ce cautam totusi. Cu greu am reusit sa ma "dezlipesc" si sa ma concentrez pe ceea ce cautam. Un cadou cu personalitate pentru o aniversare deosebita: aniversarea a 25 de ani de casatorie.
N-am ajuns inca la acea borna, dar a fost prima imagine care mi-a aparut atunci cand m-am gandit la un cadou deosebit. Si ca sa faci cuiva un cadou deosebit, trebuie sa te transpui tu in pielea personajului si sa-i cunosti personalitatea

Probabil ca imaginea aniversarii rotunde mi-a venit vazand cutia dubla de vin cu accesorii.

La a 15-a aniversare a casatoriei noastre am cumparat 2 sticle de vin vechi de 15 ani, ambalate in cutii de lemn si probabil asa am facut legatura. Mai am o cutie de vin din anul casatoriei, asa ca odata stabilita ideea de aniversare, m-am gandit ce altceva as aprecia eu sau cineva aniversat la 25 de ani de casatorie.

Ei bine, 25 de ani de casatorie inseamna deja o atmosfera de familie bine inchegata. Si ce putea sa-mi sugereze mai bine o atmosfera de familie decat un ceai baut in familie. Dar nu un simplu ceai, ci un rasfat regal. Rasfatul familie regale din Franta, ca sa fiu mai exact.

Recunosc ca n-as fi avut suficienta imaginatie cat sa-mi inchipui ca un ceai, chiar regal, poate constitui un cadou mai mult decat deosebit.
ceai Dammann Freres
Dar citind povestea celor 18 tipuri de ceai si vazand modul de ambalare rafinat, mi-a revenit imaginatia imediat.
M-am gandit ca este un cadou cu adevarat memorabil, iar cele 18 variante de ceai sunt tot atatea ocazii pentru a-ti aminti semnificatia cadoului si persoana care ti-a facut bucuria unui asemenea cadou.

Aromele de poveste sunt tot atatea calatorii imaginare in intreaga lume, calatorii din care te trezeste doar aroma proaspata a ceaiului baut alaturi de persoana draga. Nu-i asa ca simti deja sangele albastru curgandu-ti prin vene?

Nu credeti? Savurati povestea fiecarei arome de ceai Dammann Freres si apoi mai vorbim. La un ceai, in timp ce urmarim povestea ceaiurilor  Dammann Freres.



Spor la cadouri cu emotii incluse!

Particip cu acest articol la Super Blog 2012.

Etichete: ,