Campionatul National de Blogging x 3


Azi am reusit "performanta" sa particip intr-o singura zi la 3 campanii BlogalInitiative

Si uite asa am mai descoperit inca un punct tare al Campionatului National de Blogging.

Articolele participante la campanii fiind mai bine punctate decat un articol obisnuit, CNB m-a "obligat" sa particip la mai multe campanii decat in mod normal. Poate au fost si mai multe campanii decat de obicei, poate ca au fost mai multe pe placul meu, cert este ca tragand linie am concluzionat ca am participat masiv.

Este un punct tare din mai multe puncte de vedere. Doua puncte, unul sub altul :)
Acum trebuie sa recunosc ca si participarea la prea multe campanii poate insemna un punct slab. Nu pentru campionat ci pentru cititorii blogului meu care sunt obisnuiti cu un anumit program al articolelor.

Cum perioada de beta-testing a CNB se suprapune cu Super Blog 2012, probabil ca mi-am cam bombardat cititorii cu concursuri (in afara programului). Eu imi stabilisem vinerea (weekend-ul in general) zi de articole pentru concursuri, pentru ca lumea este mai receptiva la premii si distractie.

V-as sugera o mica imbunatatire a campaniilor: dead-line-urile sa fie in weekend.
In felul acesta si bloggeri au mai mult timp sa participe la mai multe campanii, iar cititorii blogurilor nu sunt bombardati cu concursuri si in timpul saptamanii.

Cum vi se pare? Spor la CNB!

Etichete: ,