Drumurile noastre toate ...


Drumurile noastre toate ...
Cand am citit inceputul probei de la Super-Blog si prezentarea "celui mai complex centru de inchiriere si vanzare echipament sportiv si solutii de transport bagaje"... am ridicat dintr-o spranceana si mi-am zis in sinea mea:
Mai sa fie! Cat de complex sa fie cel mai complex centru?

Abia cand am intrat pe site am inteles. Bai frate, au de toate!
Ce-ti trece si ce nu-ti trece prin minte. Poate sunt eu mai usor de multumit, dar nu cred sa le lipseasca ceva la care sa ma fi gandit ca mi-ar fi trebuit.

Drumurile noastre toate ... le poti strabate ... cu cele necesare inchiriate. Din acelasi loc toate ...

Ma gandisem eu odata ca facem vacantele in strainatate, dar sunt atatea locuri frumoase in tara noastra pe care nu le-am vazut inca. Ma si vedeam dand un tur al Romaniei. Dar gandind in continuare cata organizare iti trebuie ca sa gasesti cazare si mancare sau sa ai noroc de loc si vreme de cort ... am renuntat sa ma mai gandesc.

Ce ganduri credeti ca mi-au revenit cand am vazut la Aventuria oferta de inchirieri rulote?

Mi-am imaginat cum ar fi ...

Mi se pare numai mie sau este o rezolvare de vis a visului meu?

Cazare, mancare si transport la minut, rezolvate 3 in 1.

La atat de multe probleme, uite si rezolvarea in mai putin de 20 de cuvinte:
"Rulota pentru 4 persoane, echipata cu grup sanitar complet, sursa de incalzire, frigider, alimentare pe gaz, 220V sau 12V".

Spor la drum!

Etichete: ,