Leapsa de blog-roll 100


Leapsa de blog-roll 100
Pentru ca am atins borna 100 la rubrica Blog and Roll, leapsa de astazi este de bonton si de blog-roll ;)

Nu insist pe importanta blog-roll-ului sau pe frecventa citirii blogurilor din blog-roll. Leapsa de azi are o alta tema.

Pe cati dintre cei prezenti in blog-roll i-ati intalnit si offline? Cu ce ocazie?

Am facut eu rapid o socoteala si mi-a iesit ca as cunoaste cam o treime dintre bloggeri prezenti in cele 3 sectiuni de blog-roll. Adica nici mai mult nici mai putin de 28 de bloggeri.

Cum ne-am intalnit? Cu majoritatea m-am intalnit la blog-meet-urile craiovene si la Blog-Meet #1 din Bucuresti. Cu Simona si Dana ne-am vazut la concursuri de dans al Dariei la Bucuresti/Sibiu, iar pe Karla am cunoscut-o offline in Sinaia, cand venise in vacanta in Romania. De putin am ratat si o revedere la Paris :)

Pe toti bloggerii i-am cunoscut dupa ce mai intai le citisem blogurile. Exceptia este Mihai Firica, pe care-l cunosteam dinainte.

Inutil sa mai spun ca mi-as dori sa-i cunosc si offline pe toti bloggeri care-mi fac onoarea sa fie la mine in blog-roll. De aici si urmatoarea intrebare:

Unde poti fi gasit offline?

In Craiova in majoritatea timpului, deoarece aici locuiesc. Mai rar prin Bucuresti, Valcea, Pitesti, Slatina, Sibiu sau orasele in care ma mai poarta dansurile Dariei in weekenduri :)

Si leapsa pleaca mai departe catre
Spor blog-rodnic!

Etichete: , ,