Leapsa de ora si de schimbare



Leapsa de ora si de schimbare
Am mai discutat despre frecventa postarilor

Dar de curand s-a schimbat ora :) Si de o buna perioada am observat ceva schimbari de cand postez la anumite ore. 

Asa ca am zis sa dezbatem subiectul printr-o leapsa.

Iata si intrebarile:

1. Credeti ca este important sa aveti un orar al postarilor, adica zile/ore fixate la care sa postati anumite articole?

Da, cred ca este important pentru cititori sa stie la ce sa se astepte si cand. Asa ca mi-am stabilit o "politica de continut" pe care o respect cat pot de mult.

De exemplu luni este ziua lepselor si dupa cum vedeti ma tin de program.

2. Care sunt orele la care postati de obicei?

Am invatat la Webstock ca este foarte important sa ai primul articol la ora 8, cel tarziu ora 9 dimineata.
Din experienta si studiind maximul activitatii pe Facebook (principalul canal de promovare), incerc sa am cateva ore fixe pentru articole: 11:00, 15:00, 20:00.

De exemplu aceasta leapsa apare la ora 11:00. Iar daca am mai multe articole, am si ore de rezerva: 10:00, 13:00, 17:00.

3. Ati remarcat vreo schimbare in trafic odata cu schimbarea orelor de publicare a articolelor?

Da, mi se pare mai eficient (din punct de vedere al traficului) sa respect aceste ore decat sa postez la intamplare.

Si leapsa pleaca mai departe spre recomandatii articolelor de vineri si spre cei care vor sa ne impartaseasca din experienta lor.

Spor!

Etichete: , , ,