OKTAL - OK pe termen lung

OKTAL - OK pe termen lung
Trebuie sa recunosc ca inca n-am comandat online de la OKTAL. Ghinionul meu, pentru ca din ceea ce am vazut pe site si pe Facebook, OKTAL are numai clienti multumiti dupa 13 ani de existenta.

Abia azi mi-am facut cont pe site si deja am avut o surpriza placuta. Sunt invitat sa-mi fac o lista de dorinte (wishlist).

Ori nu sunt eu prea umblat prin magazinele online, ori este prima data cand mi se intampla una ca asta :) Oricum, trebuie sa ma gandesc bine ce-mi doresc, ca de multe ori se intampla.
Iar la OKTAL inteleg ca "se intampla" ca promisiunile sa se indeplineasca neintrerupt din 1999.

Mi se pare foarte OK ca o firma sa-si respecte promisiunile facute clientilor, dar si mai OK daca aceste promisiuni se refera la o stacheta ridicata foarte sus: profesionalism, atentie pentru fiecare client, timp foarte scurt de livrare.

Iar faptul ca magazinul online OKTAL isi tine promisiunile se vede din recenziile clientilor.

"Promisiuni respectate. Din 1999" mi se par un slogan ... promitator :) Si respectabil.

Dar si mai respectabil mi se pare faptul ca OKTAL a pus bazele unei structuri (ARMO) si a unui cod de bune practici in comertul online romanesc. Adica acest slogan nu se bazeaza pe vorbe, ci pe o viziune pe termen lung.

Am un respect deosebit pentru firmele care-si onoreaza promisiunile, iar pe timp de criza astfel de firme sunt din ce in ce mai rare.

Nu stiu ce alte promisiuni in afara de
mi-as mai dori respectate. Dar ma gandesc ca OKTAL va fi capabil sa ridice stacheta si mai sus. 

Poate promotii mai dese, poate concursuri pentru fanii de pe FB sau pentru bloggeri ... Nu stiu, insa sunt convins ca ne asteapta surprize frumoase din partea unui magazin online ca OKTAL. 

Spor crescator!

Particip cu acest articol la Super Blog 2012.

Etichete: ,