Scoala 22 Mircea Eliade Craiova

Scoala 22 Mircea Eliade Craiova
De multe ori cand ma intalnesc cu o persoana care-mi pare cunoscuta dar nu stiu de unde s-o iau ... o iau cu inceputul:
- Ai terminat in 22? Si de multe ori aceasta este intrebarea castigatoare, deoarece raspunsul ma lamureste instant.

Ei bine, inclusiv faptul ca scriu corect si cursiv se datoreaza Scolii 22 - Mircea Eliade. Scoala 22 ne-a format, ne-a adunat si ne-a pus creionul in mana si cartea in brate. Aici ne-am cunoscut primii colegi si prieteni, cu unii dintre ei fiind in continuare colegi si in liceu, facultate sau armata.

Fata de atatea beneficii, un mic efort din partea noastra ca sa ajutam scoala de suflet mi se pare obligatoriu.

Am mai scris ca exista un mecanism prin care poti ajuta scoala: Campania „PROFI te premiaza!” powered by Vodafone.
Daca tot faci cumparaturi de la Profi (Simplon, Strada 1 Decembrie 1918 nr.27, Craiova), punctele acumulate le poti directiona spre Scoala 22 pentru achizitionarea unui mini-laborator informatic.

Tu iti ajuti scoala iar Profi te premiaza. Asa cum la scoala exista un regulament, exista si un regulament al campaniei unde gasesti toate detaliile castigatoare.

Inclusiv bloggerii pot castiga prin participarea la Campania Profi- Vodafone.

Campania tine pana pe 15 Noiembrie, asa ca voi avea o abordare "mai sociala". Am creat un grup Facebook - Scoala 22 Craiova in care am invitat prieteni de pe FB absolventi sau actuali elevi din 22.

Grupul are mai multe scopuri
Acum suntem 11 membri, maine vom fi 22 si sper ca pana la urma sa reusim sa urnim cat mai multi.

Spor!

Etichete: , ,