Toamna se numara proiectele online


Toamna se numara proiectele online
Ca tot a fost ieri Ziua Internetului, cine s-ar fi gandit acum 10 ani ca vom vorbi despre proiecte online?

Dar iata ca aceste proiecte sunt o realitate a zilelor noastre. Cum ziua de marti este dedicata si acestor proiecte si cum n-am mai vorbit de ceva vreme despre acest subiect, m-am gandit ca ar cam fi cazul.

Incepem cu blogosfera locala unde constat ca, din pacate, CraiovaBlogRoll - intalnirea onlinerilor din Craiova - a luat o pauza in vacanta de vara, pauza care continua si in toamna.

Prezentat chiar la CraiovaBlogRoll, asteptam primul numar din BloggerMagazin in aceasta toamna.

Un proiect interesant la a carui lansare online am participat la ultimul Craiova Blog Meet este VreauPizza.ro, proiect dedicat iubitorilor de pizza evident.

Acum ca am facut trecerea de la blogosfera locala la cea nationala, sa amintesc un proiect online inca in faza de beta-testing. Imi place Campionatul National de Blogging si banuiesc ca in urma sugestiilor venite din blogosfera va fi inca si mai interesant.

Un proiect online relansat ieri este Radio Vocea Sufletului - muzica si emisiuni pentru suflet.

Si inca un proiect online despre a carui lansare am aflat azi este Context politic.

Voi ce proiecte online interesante ati descoperit in aceasta toamna? La cate dintre ele participati?

Spor la proiecte!

Etichete: ,