Citesti in vacanta? Natural


Nemira - placerea lecturii
Bineinteles ca recomand lectura si in afara vacantei, insa mi se pare ca o vacanta la mare este ocazia naturala pentru a citi o carte buna.

Am descoperit si locul ideal pentru o astfel de vacanta, insula Thassos - Grecia.

Natural, cartea pe care o recomand pentru o lectura de vacanta intr-o insula greceasca este chiar despre maretia Greciei antice: Pamant si Apa.
Citesti in vacanta? Natural
Am fost 4 ani la rand in Thassos si de fiecare data am (re)descoperit placerea lecturii la umbra unui maslin, pe o plaja pustie, in largul marii, in linistea unei paduri de pin sau intr-un loc misterios descoperit din intamplare.

Cititi cartea, vizitati Thassos sau cel mai bine cititi cartea intr-o vacanta de vara in Thassos si imi veti da dreptate :)

Lectura placuta!

Particip cu acest articol la Super Blog 2012.

Etichete: , , ,