Componentele vietii actuale


Componentele vietii actuale
Cum ar fi viata de azi fara grupurile de socializare, internet si calculatoare?

Raspund scurt sub forma unui banc si pe urma detaliez :)

Facebook-ul se lauda:
- Eu cunosc pe toată lumea!
Internet-ul il atentioneaza:
- Mai, daca nu eram eu, tu nici n-ai fi existat?
Infuriat, calculatorul zice:
- Ce v-ati fi facut fara mine?
La care Dorel de la Electrica spune amuzat:
- Voi glumiti?!?

Ar fi intuneric!!! Fara Facebook, internet si calculatoare ne-am simti intr-o lume fara lumina si fara stralucire. Pentru multi chiar ar fi sfarsitul lumii. Cum adica sa nu scriu pe blog si sa nu socializez pe Facebook? Nici nu vreau sa ma gandesc.

Acum trebuie sa fiu sincer si sa recunosc ca dupa 8 ore in fata calculatorului la job, acasa imi impun cateva ore in care sa stau departe de el :) Dar numai cateva. Atat de mult s-a integrat calculatorul in viata mea.

Am inceput cu gluma de mai sus pentru ca, mai in gluma, mai in serios nici calculatoarele n-ar insemna atat de mult fara componentele care-l formeaza. Inseamna foarte mult si sa gasesti online componenetele care-ti trebuie la magazinul MediaDOT.

Si pentru ca tot am glumit despre curent, poti sa ai cele mai performante sisteme de operare si cele mai tari softuri. Nu functioneaza fara cele mai bune surse. Iar daca vrei sa functioneze la capacitate maxima, ai nevoie de procesoare de ultima generatie.

Acestea si nu numai sunt componentele indispensabile ale vietii actuale.

Particip cu acest articol la Super Blog 2012.

Spor la calculator!

Etichete: , ,