Leapsa aleasa cu grija


Leapsa aleasa cu grija
Lume-lume, a inceput campania electorala ... Eu n-o sa incep sa faca politica pe blog, insa daca tot este buluceala electorala am zis sa bulucesc si eu o leapsa despre cei pe care-i alegem.

Asadar iata intrebarile:

1. Pe ce criterii va alegeti candidatii care sa va reprezinte in Parlament? (nu ma intereseaza nume de partide sau de candidati)

Eu facand mai demult politica si fiind la randul meu candidat (fara succes) in mai multe randuri (locale, parlamentare sau europarlamentare) raspunsul meu va fi mai "specializat", in sensul ca voi tine cont si de doctrina. Dar si cat de bine ii cunosc pe candidati (de bine sau de rau).

2. Stiti parlamentari din Romania care nu-si merita locul din Parlament?

Da, marea majoritate a celor "existenti" in Parlament. Existenti in sensul ca se afla si ei pe acolo. Stiu insa si cativa (mai putini ce-i drept, care-si fac treaba). Evident, nu sunt in randul celor mediatizati sau cu super-functii de partid (si de stat).

3. Daca ar fi sa alegeti intre a-i trage la raspundere pe actualii parlamentari sau a-i vota din nou, ce fel de teapa ati folosi?

Intrebarea era retorica si pamfletara, dar cu scarba parlamentara totala ... Si leapsa pleaca mai departe spre:
Spor alegator!

Etichete: , ,