Si Beer-Meet tot de nota 11-11

Si Beer-Meet tot de nota 11-11
Dupa o binemeritata incalzire la tenis de masa, ne-am intalnit mai pe seara la o bere in cadrul Craiova Blog-Meet. La bere suntem ca de obicei mai multi ca la sport:
Geordan a fost absent motivat, fiind pe drumul de intoarcere din Anglia.

Aseara ne-am adus aminte ca anul trecut pe vremea asta am inceput Blog-Meet-urile in 3, doar eu cu Cretu si cu Blogatu.

La un an de atunci, ne bucuram ca am insistat, am cunoscut bloggeri noi si am inceput sa formam o comunitate. Am hotarat sa consideram intalnirea de ieri drept data neoficiala si vom sarbatori un an de Craiova Blog Meet in februarie, atunci cand a fost primul Blog-Meet extins in afara celor 3 initiatori :)

Dar pana atunci mai este, iar pentru luna viitoare am stabilit Craiova Blog-Meet pentru data de 16 Decembrie. Schimbam si sportul si trecem la basket in sala, pentru ca afara a inceput sa fie cam frigut :), chiar daca dupa sport ne incalzim cu o bere ;))

Spor!

Etichete: , , ,