21-12-2012 in varianta chinezeasca

21-12-2012 in varianta chinezeasca
Guest-Post by Chinezu

Draga lume,

Te rog sa ma ierti ca te-am sfârsit. Caci, desigur, nu tu o sa mori, ci noi te omorâm. Si o facem periodic. 

Ba mai gasim nu stiu ce calendar mayas, ba întelegem brusc si irefutabil ce a mai zis Nostradamus, ba a mâncat prea multa fasole ceva vizionar si o trozneste pe aia cu "am vazut dublu spre tripu si iata ce am vazut".

Si mereu îti spunem ca "gata, fa, lume-o, pâna aici ti-a fost, dreaqu de vaca ce ne hraneste pe toti"

Si dupa ce trece ziua, minutul si secunda la care ti-am spus ca o mierlesti, o bagam pe aia cu "aaaaaa, stai un pic, la loc comanda, am uitat sa îmi pun bateria la creier si mi-a stat un pic neuronul". Caci matale, desigur, nu numai ca nu ai mierlit-o, ba chiar ti se rupe colocvial de aberatiile noastre mult prea pamântesti pentru pamântul din care am iesit si în care ne vom întoarce când o sa vrei matale, nu când o sa vrea hapciupaliticii lesinati de propriile epifanii (în unele culturi asa li se spune râgâielilor...).

Pe 21 decembrie cica iar dai coltul. Absolut corect, caci orice om cu mintea întreaga la cap îti poate spune ca "21" este un numar foarte colturos. Care înteapa ca dracu. Asa ca, oricum o dai, când treci pe lânga el, tot dai coltul. Unul mic spre minuscul, dar tot colt ramâne, ma întelegi. Eu o sa te astept pe "22" ca e mai rotund si nu stau sa îmi întep fesa pâna treci matale de "21".

Si pentru ca Daniel ma întreaba despre ce as scrie daca ar fi sfârsitul lumii blogosferice, ete ca îti spun: ti-as scrie o oda ca ne-ai suportat pâna acum, asa nevolnici cum suntem. Si ti-as multumi nu pentru ca ne-ai dat viata, ci pentru ca o sa ne dai în continuare, desi ne batem joc de tine în ultimul hal. 

Mai am o rugaminte: da si matale un mail când o fi sa fie sa te sfârsesti, ca sa aflam din sursa sigura. Sper sa nu intre în spam ...

Etichete: ,