Arta-n dar cu Maia Morgenstern

Arta-n dar cu Maia Morgenstern

Uite asa de bine se leaga lucrurile cateodata, ca nu poti decat ... sa scrii despre asta :)

Spuneam ieri ca am primit un cadou neasteptat de la cei care cunosc arta de a darui: The Art of DAR.

Iar sambata trecuta am primit in dar ca finalist Super Blog 2012 o invitatie la teatru: Miss Daisy si soferul ei. M-am bucurat ca am avut prilejul unic s-o vad pe scena pe extraordinara Maia Morgenstern in rolul Miss Daisy.

Si cum cele 2 evenimente se impletesc foarte bine in campania BlogalInitiative, as vrea sa castig o invitatie dubla pentru a o darui cuiva din Bucuresti care n-a vazut-o live nici pe Maia Morgenstern si nici nu stie ce inseamna The Art of DAR.

Ar merita sa fac un drum la Bucuresti pentru acest eveniment, dar nepotica mea implineste un an si cum sunt nas de botez, nu pot lipsi.

Spor!

Etichete: , ,