Heidi-n Choco Club


Heidi-n Choco Club
Ma bucur sa particip la o asa dulceata de proba, mai ales ca Heidi este marca mea preferata de ciocolata

Ca sa fiu mai exact, nu mananc eu multe dulciuri, insa 1-2 patratele de ciocolata neagra mananc in fiecare dimineata.

Ciocolata face parte din viata de zi cu zi, iar cum blogul meu este personal si natural, am si o eticheta ciocolata in cadrul blogului.

Ca sa vedeti ce inseamna pentru mine ciocolata, am sa spun ca sunt un consumator pretentios care nu mananca decat ciocolata care se incadreaza in definitia naturala. Si ca sa fie treaba-treaba, am stabilit inca din 2010 ce inseamna ciocolata naturala si care sunt beneficiile ciocolatei adevarate pentru sanatate.

De atunci consum numai ciocolata cu continut de cacao de minim 70%, preferata mea fiind Heidi Dark Extreme cu 85% cacao.

Nu trebuie sa ma credeti pe cuvant, astfel incat pe langa articolele si comentariile din 2010 va mai pun la dispozitie doua articole cu meniul zilnic, unul din 2011 si altul din 2012, ca sa vedeti ca nu sunt numai vorbe ci si fapte :)

Heidi Choco Club
Va dati seama cat de entuziasmat am fost cand am vazut invitatia la Heidi Choco Club in cadrul concursului BlogalInitiative. M-am inscris imediat :)

Deci daca va place ciocolata adevarata, va invit sa va inscrieti in Heidi Choco Club.

Iar la rubrica referitoare la locul de unde ati aflat despre acest club, puteti pune link-ul spre acest articol de pe blog.
Welcome
Spor natural la ciocolata!

Etichete: ,