In al 12-lea ceas ... 12 plante

In al 12-lea ceas ... 12 plante
Asa de mult ne-am departat de natura si de produsele naturale incat macar in al 12-lea ceas ar fi bine sa ne revenim.

Mancarea noastra de azi contine atatea chimicale si produse de sinteza incat nu mai este loc pentru ingrediente naturale. Produsele de sinteza sunt mai ieftine, au un termen de valabilitate mai mare si sunt mai usor de obtinut, dar pe de alte parte sunt produse "moarte" din punct de vedere nutritiv. Adica mancam, dar nu ne hranim, iar acest lucru ne forteaza sa mancam mai mult si sa devenim dependenti de anumite obiceiuri alimentare gresite.

Putini stiu ca  organismul uman nu recunoaste produsele de sinteza, in schimb are disponibilitate maxima pentru produsele naturale. Ce inseamna aceasta bio-disponibilitate? Inseamna ca inteligenta naturii este mai puternica decat combinatiile pe care le facem noi cand mixam produse de sinteza, conservanti, amelioratori de gust si organisme modificate genetic (OMG). Oh My God, macar daca am sti care sunt efectele pe termen lung ale acestor "inventii" si tot ar fi ceva.

De aceea apreciez tot ce este natural, blogul meu fiind natural si verde, dar si o extensie a stilului de viata cat mai apropiat de natura pe care l-am abordat. Si fiindca ma intereseaza sanatatea si nutritia am aplicat in viata de toate zilele informatiile invatate la cursul de nutritie.

Adunate la informatiile sanatoase pe care le detineam deja despre alimentatia naturala, a rezultat al treilea an consecutiv in care n-am mai gustat vreun medicament.

In schimb apreciez suplimentele nutritive naturale, principalul avantaj al acestora fiind bio-disponibilitatea si lipsa efectelor secundare. Atentie, exista si suplimente alimentare de sinteza, eu vorbesc numai despre suplimentele alimentare naturale.

Recomandarea mea este ca intotdeauna cand aveti de ales intre un produs de sinteza si unul natural sa alegeti inteligenta naturii, chiar daca produsele naturale sunt mai scumpe.

Iar daca este vorba despre un produs natural care contine chiar 12 plante la un loc, cu atat mai bine. Cititi care sunt beneficiile pentru sanatate ale celor 12 plante (Salcie, Migdal, Mesteacăn pufos, Tei argintiu, Coacăz negru, Magnolie, Ghimbir, Soc, Urzica, Orz verde, Stejar si Ginkgo Biloba) si apoi mai vorbim.

In concluzie, la provocarea campaniei BlogalInitiative de a explica unui nehotarat de ce 12 plante este un produs natural si benefic pentru sanatate, as raspunde prin exemplul personal:

Consum suplimente naturale si sunt sanatos, ceea ce va doresc si voua!

Spor si sanatate!

Etichete: , , , ,