Maribor, capitala europeana a dansului


Maribor, capitala europeana a dansului
Atunci cand m-am inscris in competitia Super Blog 2012 nu stiam ca festivitatea de premiere va fi pe 8 Decembrie.

Dar stiam ca in perioada 6 - 10 Decembrie fiica mea Daria va participa la Concursul International de Dans Sportiv - Maribor Open 2012.

Pana la urma a mers sotia mea cu Daria la Maribor, iar eu am fost la Gala Super Blog.

Despre Gala si restul evenimentelor v-am mai spus, iar locul meu #44 intre finalistii Super Blog paleste langa performantele obtinute de Daria la Maribor.

Romania a fost foarte bine reprezentata in Slovenia,
Romania bine reprezentata in Slovenia
iar Clubul de Dans Sportiv Katamis din Craiova a obtinut 15 calificari in finale si 8 podiumuri (locul 1, 2 sau 3).

Daria si Alin s-au intrecut pe ei si au urcat de 5 ori pe podium,
Daria si Alin pe locul 3
de 2 ori pe locul 2 si de 3 ori pe locul 3 (in imagine pe locul 3).
5 diplome
Eu zic ca pentru o pereche care danseaza impreuna de 6 luni este foarte bine!

Bine Daria! Bravo Aline! Felicitari CDS Katamis!

Spor(t) si pe viitor!

Etichete: , ,