Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Parcul Romanescu de Craciun

Parcul Romanescu de Craciun
Dupa prima zi de mese imbelsugate de Craciun si in asteptarea maratonului de bunatati din ziua a doua, am dat o "talpa" prin parcul Romanescu.

Spre bucuria "animalului" venit cu noi ...
animalul
... si a animalelor din parc :)

veverita in parc
Aer curat si lume destul de multa. Ne-am mai intalnit cu cativa prieteni, am mai facut cateva poze ...
liniste in parc
si asta a fost.

A picat foarte bine plimbarea dupa caltabosi, sarmale si carnatii din prima zi si cei care urmau sa vina in ziua a doua de Craciun.

Va las cu cateva imagini si cu aer proaspat de parc ;)

Spor!

6 comentarii:

  1. Ayy, ce draguta-i veverita aceea! Iar copacii din ultima foto arata genial. Ultima oara cand am mers in Romanescu era toamna, dar peisajul nu s-a schimbat prea tare nici acum. Sper sa avem zapada de Anul Nou. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut pozele. Si eu sper sa fie zapada, mai ales ca se mai raceste vremea. Spor!

      Ștergere
  2. Frumoase poze!
    Nu-ţi face griji!
    Dacă n-avem zăpadă de Revelion, vom avea în februarie, să ne săturăm...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar la munte sa ninga. La Craiova nu tin neaparat :)

      Ștergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro